Tiszta víz --> pohár

Hozzászólás (5 ) //

Sziasztok, szeretnénk megnyugtatóan lezárni a "ki csalt hogyan és kinek áll ez érdekében" témát, hogy az utolsó pár fordulóban zavartalanul és jó kedvvel foglalkozhassatok a receptírással, -olvasással és a sportszerű versenyzéssel.

Kétféle kifogás merült fel az elmúlt pár napban, mindkettőt jó alaposan megvizsgáltuk és a következőkre jutottunk.

 

1. Nem saját receptek feltöltése

Ezt tartjuk a súlyosabb problémának a kettő közül, szerencsére ezt könnyebb megoldani is.

Voltak olyan pályázók, akik a részvételi szabályokat (és a tisztesség alapszabályait) megszegve mások által írt recepteket és mások által készített fotókat töltöttek fel. A szervezők és a zsűri sem tartja fejben a világ összes weboldalán megjelent összes ételleírást és ételfotót, ezért sajnos nem mindig vesszük észre a csalást. Ha észrevesszük, vagy ha valaki jelzi azt akár kommentben, akár e-mailben, a csaló versenyzőt kizárjuk és összes feltöltött receptjét töröljük. (Ehhez kis türelmet kérünk a többiektől, nem megy két perc alatt)

Legnagyobb sajnálatunkra egy korábbi forduló nyertese lopott recepttel győzött, és a csalás csak most derült ki. Nem tartjuk valószínűnek, hogy visszaküldi nyereményét, mindenesetre a szerdai eredményhirdetésre a zsűri ki fog választani egy másik győztest a kérdéses fordulóból.

 

2. Szavazatgenerálás

Néhány esetben felmerült a gyanú, hogy a versenyzők géperejű segítséget vesznek igénybe a szavazatszámuk növeléséhez. Ezt egy fokkal nehezebb bizonyítani, viszont szerencsére a szervezők sem tegnap végeztek az alapfokú számítástechnikai tanfolyamon.

Megvizsgáltuk a korábbi fordulók szavazásait és az elmúlt hét folyamán élőben is követtük az eseményeket. Arra jutottunk, hogy egy versenyző - vagy családtagja, vagy ismerőse - szinte biztosan próbálkozott szoftveresen manipulálni a szavazatokat. Reagálva a kérdésben kialakult találgatásokra: nem Veruss volt az. A szervezők véleménye szerint a szavazótábor közösségi oldalakon történő toborzása nemhogy nem szabályellenes, de egyenesen javasolt.

A szabályzatban nincs kikötve a szavazatszerzés módja, de természetesen elítélünk minden olyan módszert, ahol nem ember kattint a "Tetszik" gombra. A gépek támadását meg lehet nehezíteni (ezt a múlt héten meg is tettük), illetve ki lehet védeni teljesen, de akkor nektek, embereknek sokkal idegesítőbb lenne a szavazási folyamat. Mivel úgy látjuk, hogy az egy kivételtől eltekintve tisztességesen folyt a szavazás, és a végeredményt az az egy eset nem befolyásolja, nem tervezünk további lépéseket azon túl, hogy figyeljük a gépi csalásra utaló jeleket.

 

Köszönjük, hogy elolvastátok ezt a hosszú és unalmas posztot, nem tervezünk több ilyet.

Ha bárkinek maradt még kérdése, ide írja kommentben, vagy ide e-mailben.

A bejegyzés trackback címe:

https://c-generacio.blog.hu/api/trackback/id/tr852208116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pozitron1 2010.08.09. 23:08:16

Sziasztok,

én kedvelem ezt a blogot :)... és hétről-hétre várom az újabb recepteket.
Forgatom a két európa-mappányi receptgyűjteményemet, hátha találok valami kedveset, amely még tartalmazza a nagymamám kézzel, valamint írógéppel írott receptjeit is (na, ezek titkosak :D).
Szerintem nagyon nehéz mindig újat, és újat kitalálni (és lehet, hogy az sem új a nap alatt...), hiszen vannak alapreceptek, amelyeket szinte minden háziasszony a saját, illetve a családja szája ízére formál (lásd: piskóták, "mindent bele"-piték, hasék, tészták, vagy akár ragulevesek, főzelékek stb.).
Olyan sok dolgot szerettem volna leírni, - (pl. én sem fényképeztem eleget, de az egyik esetre még büszke is lehetek, mert elfogyott a fényképezni-való, mikor beugrott, hogy erről lecsúsztam... azaz, nem elkészíthetetlen a recept, stb.) - hogy inkább alszom egy-kettőt, és várom pl.: Veruss, Flier Judit és Fernando Torres receptjeit...akikre rendszeresen szavazni is szoktam...óóó, vetélytársak lennének? Nem hiszem, hiszen ajándékoztak nekem pár klassz receptet (talán megtetszik Nekik az enyém is).

Főzzetek, és egyetek jókat :D!

(Holnap marcipános ringlódzsemet főzök, így lehet, hogy nem lesz áfonyás fényképem...:))

Flier Judit · http://flierjudit.blogspot.com/ 2010.08.10. 15:39:13

@pozitron1:
Nagyon köszönöm! Igen, én is nagy örömmel olvasom a receptjeidet, sajnáltam, hogy a kivisnél nem tudtam kommentelni, hogy tök jó lett a fotó is :o) Van, amit már kinéztem és szeretném elkészíteni. (Arról nem is beszélve, hogy ez a marcipános ringlódzsem milyen jól hangzik!)

pozitron1 2010.08.14. 15:14:02

@Flier Judit:

Remélem még ránézel erre az oldalra :).
A ringlódzsem egyszerű, kb. 1 kg tisztított gyümölcshöz 1 tk.fahéjat, és 10 dkg felkockázott marcipánmasszát rakj. Mi nem szeretjük, ha túl édes egy dzsem, így max. 10 dkg befőzőcukrot szoktam hozzáadni kilónként (+dzsemfixet).
Nagyon hamar készen van, csak a "töltögetés" macerás, mert egy adagot bébisüvegekbe rakok. (A karácsonyi ajándékokat szoktam saját készítésű dzsemmel megspékelni :). Tavaly fügét kaptak :), szó szerint.)
Holnap készíthetem a következő adagot, ahogy a fát elnézem.

Üdv.:
Edit

Flier Judit · http://flierjudit.blogspot.com/ 2010.08.14. 19:51:29

@pozitron1: Köszönöm, nagyon kedves tőled! Mindenképpen el fogom készíteni és beszámolok róla! Nekem is volt egy olyan karácsonyom, amikor lekvárt készítettem ajándékba (alma-körte-fahéj), de a bébiételes üvegekre csak ettől az évtől kaptam rá :o)

cékla-répa 2010.08.23. 21:45:40

Veruss receptjeit miért nem találom ?
Veruss és Fernando nagyon drukkolok nektek ,hogy a végén NE a pontok győzzenek !
süti beállítások módosítása